Ağustos 22, 2010

Düğüne gittik de...

Benim için yine klasik bi düğün macerası… Herkes düğün için hazırlanır. Böylece düğün macerasının ilk adımları atılır…
Yolda işte nasıl bir yere gidilecek veya kimler orada olacak gibi konular tartışılır.
Düğün yerine varılır. Anne ve babalar karşılarlar. İşte klasik hep aynı olaylar biliyorsunuz zaten…
Ama nedense annem o gün mor bir şey giymişti…Ve sanki bu senenin modası mor gibi herkes mor giymişti…Etraf da karanlık…

…ve şov başlıyor.

 Her morluya annem diye sarılarak veya elini tutarak çoğu bayanla ilginç bir tanışmam oldu…Ama bir sorun vardı. O da şuydu;  insanların eşleri, arkadaşları veya nişanlılarıyla da tanışmıştım :D Bunun dışında hiçbiri annem değildi...
En uygun fotoğraf bu. Keşke düğünde çekseydim :D

En son dışarı çıktım orada arıyorum böyle köşede birisi duruyor atladı atlayacak aşağıya. O anda annemi düşünerek hemen oradaki insanlarla beraber onu kurtardım… Ama yine annem çıkmadı ve o andan itibaren yaşadığım bütün olaylara sesli bir tepki verdim…Küfürler de birbirini izledi… Bu arada o morlulardan bazılarının sabah beni Facebook’ta eklediğini gördüm…

Peki esas kişi annem nerede… Arkamdaki masada oturuyormuş…

*bir arkadaşın anısı...
                                                                         

Hiç yorum yok: