Ağustos 29, 2010

Handmade Photomontage.

Öncelikle bulabildiğim en saçmasapan başlığı bulduğumu itiraf etmeliyim. Gerçi ilk aklıma gelen de oydu ama gerçekten çok saçma.
Neyse.

Gazetelere göz atıyordum. Sonra elime sırf magazin haberinden oluşan bir gazete eki geldi. Bir sürü süslü kadın fotoğrafı falan var böyle. Komikti cidden :D Yok bilmemkim davete gitmiş, onu giymiş, dekoltesi açılmış, o boşanmış onla evlenmiş yeni cipleriyle geziyorlarmış falan.
Sonra dedim ki, bu bahsi geçen insanların fotoğraflarını kesip kafalarını birbirine monte etsem ben, ne komik olur. 
Bir de dizi, mayo, tekne reklamları falan vardı. Onlar da kestim. 
Kestim, yapıştırdım, fotoğrafladım falan. Ortaya şunlar çıktı:

Küçük Kadınlar Stayla.
Küçük Kadınlar Stayla 2.
Favorim bu.
Hande Yener'in Kafası uu.

Ay ne çirkin.


Hiç yorum yok: