Ağustos 27, 2010

İtici, iğrenç.

Antrenmana gidiyorum bu sabah.
Yine her zamanki caddeden yürüyorum falan. 
Gördüğüm manzara karşısında dünyam yıkıldı! 
Dünyada en itici bulduğum görüntü, parmak arası terlik içindeki erkek ayağı, karşımdaki duraktan bana gülümsüyordu...
İlk başta uzun uzun baktım. Sonra sabahın erken saati, etrafta insan yok falan. Telefonu çıkartıp fotoğrafını çektim. (Neden yaptım bilmiyorum ama olsun. Malzeme oldu)



Üf ama yaa...
Sonra çıktım. 
Eve yürüyorum. 
Yine aynı cadde falan.
Abi olamaz böyle bir şey ya...
Adam bildiğimiz kot pantolonun altına parmak arası terlik giymiş. Direk fotoğrafladım. Hiç çekinmedim ama gören de olmadı. 
Biliyorum yaptığım hoş değil ama yapmak istedim neyse.

Pek net değil özür. Sol taraftaki adam işte öf.

Aynı gün içinde bunları görmek hoş olmadı bence... Evet hem de hiiç...






Hiç yorum yok: