Ekim 05, 2010

Hayatımda birkaç değişiklik yaptım.

Evet.
Birkaç (çok az) heyecan verici değişiklik oldu. Birkaç karar verdim bir de.
Ya da oldu, çoğu istem dışı.
Hadi başlayalım.


-Geçen sabah, önce mısır gevreğini döküp, sonra da sütü katmak yerine; önce sütü katıp, sonra mısır gevreğini kaseye döktüm. Nedensizce mutlu oldum.
-Kitap okumadan geçen her saniyemi (mesela şimdi. yok bu pek sayılmaz.) zaman kaybı olarak değerlendiriyorum. Ki bu demek değil ki, ben kitap okumayı sevmiyorum. Severim de, bu kadar çok seveceğimi hiç düşünmemiştim. Kültürlü insanım sdf.
-Sürekli bir şeyler yazacağım artık. Evet bunu hep yapacağım.
-Star Wars serisini izleyeceğim.
-Bütün Aziz Nesin ve Sunay Akın kitaplarını okuyacağım. Bir de Dawkins'in bulduğum her kitabını.
-Çok ders çalışacağım.
-Okulu dereceyle bitireceğim.
-Merak ettiğim konuları bir deftere yazıp, araştıracağım. Internet bunun için sonuçta eheh.
-Sevdiğim bir müzik grubunu ya da sanatçıyı araştırıp öğreneceğim. Herkes ''Metalika bilmemkaçta kurulmuş.'' ''Şakira şurda doğmuş'' ''Ayy Hepsinin ilk şarkısı şu tarihte çıktı bayılıyorum ben onlara'' diyor. Ben de bilip anlatacağım. Anlatmam belki bilmiyorum. Hatta zamanım yoksa araştırmam bile. Kitap okurum ne güzel.
-(Tarih ve felsefeyle ilgili kitaplar da okuyacağım.)
-Ders sırasında sürekli bant kesip sıraya yapıştırmak, defter karalamak, kağıttan bir şeyler yapmak, makasla uğraşmak gibi saçma (ama eğlenceli bence.) şeyler yapmayacağım.
-Youtube'a girmek için sürekli k tunnel'a girmektense, dns ayarlarımı (en sonunda) değiştireceğim. (Not: Buna pek çok kez karar verememe rağmen uygulamadım bir türlü.)






Hiç yorum yok: